نسخه رایانه

بازی اکشن و فوق العاده زیبای سایه ی شهر موردور تقدیم به همراهان عزیز این وبلاگ

اول باید بگم مور دور نام سرزمینیست در شرق middle-earth

جایی هست  که ارباب تاریکی ، سائورون (یکی از شخصیت های کلیدی کتاب های تالکین)

که پناه گاه اصلی و قلعه ی خود را در آنجا بنا کرد

قیمت: 11,900 تومان

خرید پستی

داستان بازی به صورت خلاصه :


بازی های ویدئویی معمولا زمانی که از روی یک کتاب یا فیلم سینمایی اقتباسی انجام می دهند، نظر همگان را سریعا به سمت خود جلب خواهند کرد تا اینکه ببیند محصول نهایی چگونه کیفیتی را در زمینه داستان سرایی ارائه خواهد کرد.

دنیای بزرگ کتاب Lord of The Ring حرف های زیادی برای گفتن دارد و داستان Middle-earth: Shadow of Mordor که طبق آن جریان دارد نیز باید وفادار بماند. سازندگان برای این مسئله چه پاسخی دارند؟


سرزمین میانه (Middle-earth) در کتاب های تالکین، به مانند آمان (Aman) یکی از قاره های آردا (Arda – زمین) است که بخشی از دنیا یعنی اییا – Ea را تشکیل می دهد. داستان و اتفاقات کلیدی در این قاره به وقوع می پیوندند. موردور که در عنوان بازی نیز می باشد، نام سرزمینیست در شرق middle-earth؛ مکانی که ارباب تاریکی ها، سائورون (یکی از شخصیت های کلیدی کتاب های تالکین) قلعه و پناهگاه خود را در آن بنا کرد.


داستان بازی Shadow of Mordor نیز در همین سرزمین تاریک دنبال می شود. داستان بازی در مورد یک تکاور به اسم تالیون(Talion) است که خودش، همسر و پسرش توسط نیروهای سائورون کشته می شوند ولی دوباره او توسط شبح انتقام از مرگ تبعید شده و به عبارتی شبح انتقام درون تالیون رخنه کرده تا او انتقام خانواده اش را بگیرد. (یک Wraith به نام Celebrimbor به درون Talion نفوذ کرده است.)

 

 

تصاویر محیط بازی :


سایه شهر موردور

 

middle earth shadow of mordor lord of the hunt

 

خرید بازی middle earth shadow of mordor

 

بازی ارباب حلقه ها سایه شهر موردور


برای خرید بازی موردور و بازی های مهیج دیگه میتونید


اینجا کلیک کنید