فروش اینترنتی بازی The Crew


نسخه پلی استیشن
The Crew یک عنوان جدید در سبک نقش آفرینی, ماشین سواری است که در سال ۲۰۱۴ توسط استودیوهای Ivory Tower, Ubisoft Reflections ساخته و توسط کمپانی قدرتمند Ubisoft برای پلتفرم های XBOX 360 / PC و همچنین کنسول های نسل هشتمی یعنی PS4 / XBOX One عرضه شده است. بازی The Crew از نوع Open World و با ترکیب سبک های RPG و Driving طراحی شده است. این عنوان در آمریکا جریان دارد و شما می توانید در خیابان های شلوغ نیویورک و لس آنجلس و ساحل های بسیار زیبا با ماشین مورد علاقه خود مسابقاتی را راه بیندازید و سر و صدایی برپا کنید. در هر منطقه با توجه به محیط آن چالش های متفاوتی را پیش رو خواهید داشت. The Crew با داشتن فضایی معادل ۱,۳۰۰,۰۰۰ هکتار یکی از وسیع ترین نسخه هایی است که با نقشه بازسازی شده آمریکا ساخته شده است.

مشاهده توضیحات بیشتر و خرید کلیک کنید

ادامه توضیحات

از آنجاییکه برای رفتن از شرقی ترین نقطه نقشه بازی (نیویورک) به غربی ترین نقطه آن (لس آنجلس) به زمانی حدود یک و نیم ساعت نیاز است، به همین سبب این امکان برای گیمر فراهم شده که با انتخاب محل دلخواهش روی نقشه، در عرض چند ثانیه از جایی به جای دیگر منتقل شود. یکی از ویژگی های Crew توانایی بالای آن برای مولتی پلیرهای آنلاین است؛ می توان به پلیرهایی که درحال بازی می باشند بپیوندید، یک گروه ۴ نفره تشکیل دهید، برای شکستن رکوردهای مجازی (Fake Records) در قسمت های مختلف بازی تلاش کنید یا زمانیکه دوستانتان در تعقیب پلیس می باشند به دادشان برسید. همین ویژگی سبب اصلی نامگذاری این عنوان زیبا بوده است.

توضیحات محصول :

در حال حاضر نسخه پلمب و اورجینال این محصول موجود نمی باشد، این بازی در یک عدد دیسک بلوری اورجینال و در بسته بندی اورجینال ارایه می گردد.
خرید این محصول
تصاویر محیط بازی :