بازی gta v نسخه پلی استیشن 4

بازی جی تی ای وی

سرانجام بازی زیبا و پرطرفدار Grand Theft Auto V برای پلتفرم PC به بازار عرضه شد . داستان بازی حول 3 جناینکار در جریان است که هرکدام داستان زندگی خود را دارند و به مرور با یکدیگر طی اتفاقاتی آشنا می شوند . Michael Townley , Franklin Clinton و Trevor شخصیت های اصلی هستند که هرکدام باید ماموریت هایی مشخص را به پایان رسانند . در کنار ماموریت های اصلی , ماموریت های فرعی وجود دارد که باعث می شود علاوه بر آنکه مهارت شما افزایش یابد , بر امتیاز شما افزوده شده و با استفاده از امتیازات کسب شده , شخصی سازی برای لباس , مدل مو , ریش , وسایل نقلیه و اسلحه صورت گیرد . پیشنهاد می کنم این بازی را از دست ندهید .

برای خرید کلیک کنید

برای توضیحات بیشتر در باره این بازی این جارا کلیک کنید


پس از آنکه در سال 1979 برادران هاوزر نخستین نسخه از بازی grand theft auto را طراحی و ارائه نمودند زمان زیادی طول نکشید که قابلیتهای این بازی جذاب نظر کاربران را به خود معطوف ساخت. یک بازی جالب با امکانات و فعالیتهای تمام نشدنی که بازیکن را به راحتی برای مدتها به خود مشغول میساخت. نسخه دوم این بازی با آنکه تفاوت زیادی با نمونه اول نداشت و حتی زیاد هم مورد توجه کاربران قرار نگرفت اما مجددا توانست رضایت کمپانی راک استار را بدست آورد ، بنابراین پس از اندک زمانی GTA3 وارد بازار شد. نسخه های Vice City ، San Andreas و GTA4 نیز هر کدام به نوبه خود و به فراخور زمان رونمائی شدنشان، توانستند بازار بازیهای کامپیوتری را تحت تاثیر قرار دهند. از احیای دوباره ی کنسول بازی Playstation2 گرفته تا کسب عناوین و جوایز مختلف و متعدد از نهادها و سازمانهای مختلف ارزشگذاری بازیهای کامپیوتری. به عنوان مثال نسخه San Andreas تا حدی وسیع بود که پیش از ارائه بازی اسکایریم ، آن را گسترده ترین جهان آزار در میان این دست بازیها میدانستند.
اما GTA5 را باید یک تحول دوباره و شاید حتی یک نقطه عطف برای راک استار نامید. عنوانی که در بدو ارائه به بازار توانست به سرعت رکوردهای مختلفی را جابجا نماید. GTA5 در دارای سه شخصیت اصلی می باشد که بازیکن میتواند در طول بازی هر کدام از این شخصیت ها را انتخاب نموده، به سلیقه خود شخصی سازی کرده و یا با کسب امتیازاتی توانایی های آنها را افزایش دهد. راک استار برای هر کدام از این شخصیتها داستانی در نظر گرفته که موجب پیچیده تر و جذاب تر شدن بازی شده است. البته بازی گهگاهی از داستان اصلی دور میشود و به طور کلی می توان عدم یک داستان مطلوب با پایانی جالب توجه را از نقاط ضعف این بازی دانست.البته فراموش نکنید که داستان پیچیده این بازی که با شخصیت پردازی بی نظیری هم همراه شده ، برای آنکه بازیکن را به سادگی بدنبال خود بکشد کاملا جذابیتهای لازم را دارا می باشد.
در مورد شخصیتهای اصلی این بازی ذکر این مطلب نیز قابل توجه است که هر کدام از آنها توانایی های خاص خود را نیز دارا میباشند، ضمن اینکه کاربر از منویی شبیه به Google Earth میتواند میان این شخصیتها سوییچ کرده و کنترل هر یک را در دست بگیرد. در این حالت دیگر شخصها به حرفه ی خود مشغول بوده و کارهای روزمره خود را انجام میدهند.
GTA5 همچنین بیشمار خودرو و نیز تعداد20 عدد انواع اسلحه را در اختیار بازیکن قرار می دهد که تمامی آنها قابلیت شخصی سازی را با خود به یدک میکشند.
شهر تخیلی لوس سانتوس که وقایع این بازی در آن اتفاق می افتد دارای نقشه ای به وسعت 9 برابر عنوان GTA4 بوده و این بدان معنیست که شما با یک Open word واقعی و یا به تعبیر دقیقتر با گسترده ترین جهان آزاد روبه رو هستید. بنابراین میتوانید آزادانه در این شهر وسیع به گشت و گذار بپردازید. گشت زنی با موتورسیکلت و خودرو، پرواز با هواپیما، هلی کوپتر، بالن، چتربازی و سقوط آزاد و نیز غواصی در دنیای شگفت انگیز زیر دریا بخشی از جذابیتهای این بازی میباشد. که البته میتوان به این لیست بلندبالا زیر دریایی، کشتیهای تفریحی و... را نیز افزود.
همچنین امکاناتی نظیر تمرینهای ورزشی، تنیس، یوگا، دوچرخه سواری و یا امکان سرمایه گذاریهای متفاوت از طریق اینترنت، خرید اماکنی مانند سینما و یا موءسسات دیگر و نیز خرید و فروش سلاح ، بخشهای دیگریست که احتمالا نظر شما را به خود جلب خواهد کرد.
استفاده راک استار از هوش مصنوعی در لوس سانتوس به طرز غیر قابل باوری جالب و شگفت انگیز است تا جایی که امکان دارد افراد ولگرد و بی خانمان به شما حمله ور شوند ویا در مقابل بوق خودروی شما رانندگان دیگر خودروها از خجالت شما درآیند!
در امر صداگذاری GTA5 درست مانند گرافیک فوق العاده و شخصیت پردازی بی نظیر وسواس زیادی به خرج داده شده و این بازی از این حیث نیز سرآمد به شمار میرود.
اما  5grand theft auto با همهی جذابیتها، زیباییها، امکانات، قابلیتها و حتی گاهی شگفتیهایی که به دوستداران خود عرضه میکند از نقطه نظر فرهنگی دچار مشکلات اساسی است. این بازی یک تبلیغ کامل برای بی بند وباری، فاحشه گری، اعمال خلاف قانون و حتی غیر انسانیست. در این بازی انواع سلاحها در اختیار شخصیتها قرار میگیرد که میتوانند بدون نگرانی از کسب امتیاز منفی افراد عادی را نیز هدف قرار دهند. همچنین در این بازی شاهد مصرف مواد مخدر از جمله کوکائین و ماریجوانا هستیم که بخصوص برای قشر نوجوان تحریک کننده است. در GTA5 امکان مصرف الکل و حتی رانندگی در حالت مستی نیز وجود دارد که البته خلاف قانون به شمار میرود. صحنه های نامناسب و تحریک آمیز جنسی نیز در این عنوان به وفور دیده میشود. گر چه ما نمیتوانیم برای این بازی رده سنی در نظر بگیریم اما همواره توصیه ما به پدران و مادران اینست که اگر نمیتوانند همراه فرزندان دلبندشان بازی کنند، لااقل پیش از آنکه یک بازی را خریداری کرده و در اختیار فرزندانشان قرار دهند، در این مورد از افراد مطلع تحقیق کرده و یا با مراجعه به سایتها و منابع معتبر از محتویات آن بازیها اطلاعات لازم را کسب نمایند.
تلاش ما دراین فیلم ارائه توضیحاتی اجمالی و همچنین یک نقد واقعی هر چند کوتاه از بازی ایست که عنوان پر فروش ترین بازی سال را به خود اختصاص داده است.

خرید این بازی