بازی فوق العاده اکشن رزیدنت اویل با دوبله فارسی

نسخه رایانه ای

نسخه جدید بازی Resident Evil Revelations دارای تصاویر اچ دی با کیفت بالا، افکت نور پیشرفته، و تجربه کیفیت صدای همه جانبه جذاب دوبله به فارسی به خانه های شما بازگشته است.

برای خرید کلیلک کنید

توضیحات بیشتر

این نسخه جدید، شامل محتوای جدیدی از جمله؛ دشمنان وحشتناک جدید، حالت بازی دشوارتر، ادغانم برخی ویژگی های نسخه قبلی و نیز بهینه سازی حالت حمله (Raid Mode) در بازی می باشد. در این حات بازی، شما میتوانید بصورت آنلاین تک نفره یا گروهی در ماموریت هایی که به شما داده می شود دشمنانتان را از پا دربیاورید و بدین ترتیب شخصیت های بازی را تقویت و اسلحه های پیشرفته را نصیب خود کنید.

اسلحه های جدید، مجموعه مهارت ها، و شخصیت های قابل بازی از جمله؛ Hunk ، تجربه جدیدی از بازی به سبک (Raid Mode) را برای شما به ارمغان می آورند. وحشتی که برای بقا و زنده ماندن در بازی اتفاق میافتد شما را به اتفاقاتی که در  Resident Evil 4 و Resident Evil 5 افتاده بود میبرد و پرده از حقایقی راجع به ویروس T-Abyss بر میدارد. اکشن بازی بر روی یک کشتی آغاز می شود . جایی گوشه به گوشه ان را وحشت و ترس فرا گرفته. با اسلحه و تجهیزات محدود باید از این شرایط جان سالم بدرببرید …

توضیحات محصول :
این بازی با دوبله جذاب فارسی توسط گویندگان صدا و سیما در دو عدد DVD اورجینال نقره ای و در بسته بندی هولوگرام دار شرکتی ارایه می گردد.


خریدبازی