بازی FIFA 15 نسخه PS4


Fifa 15 طبق روال هر سال توسط کمپانی مشهور EA منتشر شد ، بهترین شبیه ساز فوتبال بار دیگر با امکانات و ویژگی های منحصر به فرد و هیجان انگیز بار دیگر روانه بازار شده تا رقیب دیرینه خود یعنی PES را بیش از پیش تضعیف نماید
بازی fifa 15 برای ps4
اورجینال
205.000 تومان
خرید
توضیحات کامل

Fifa 15 بر خلاف PES رشد حیرت انگیزی در 4 سال اخیر داشته است و هر ساله با ارائه سطح جدیدی از شبیه ساز فوتبال همیشه گیمرها را میخکوب کرده است ، امسال نیز بازی فیفا 15 سعی داشته تا بر تعامل بازیکنان به خصوص در امر هوش مصنوعیی و همچنین گرافیک گام بلندی بردارد چرا که امکانات منتشر شده که به صورت رسمی از سمت EA تایید شده نشان می دهد که سیل عظیمی از تغییرات مواجه هستیم ، امسال سال متفاوتی برای Fifa است چرا که با ورود کنسول های نسل هشتمی می توان دیگر اطمینان داشت تمامی محدودیت های EA برای ساخت از بین رفنه است. عوامل زیادی هستند که احساس بازی را تغییر داده اند. دریبل ها از نو نوشته شده‌اند و تا کنترل بهتری روی آن‌ها داشته باشید. حرکات بازیکنان گسترده‌تر شده و در نهایت نشانه‌هایی از واکنش بازیکنان و تماشراگران به اتفاقات درون زمین مسابقه باعث شده Fifa 15 حس و حالی متفاوت داشته باشد.نه تنها فیزیک توپ، بلکه فیزیک بازکنان هم پیشرفت قابل ملاحظه‌ای داشته و باز هم با مقایسه با نسخه‌های قبلی تفاوتی چشمگیر را ارائه می‌کند.

ویژگی های این نسخه از بازی :

 استفاده از موتور Ignite: خلاقیت و نوآوری درآمیخه شده با این موتور گرافیکی فوق العاده موجب شده تا Fifa 15 بار دیگر گرافیک تحسین برانگیزش خودنمایی کند ، این موتور گرافیکی بهینه شده ی Impact Engine می باشد که برای لمس واقعی آن نیازمند به کنسول نسل هشتمی و یا یک PC قدرتمند خواهید بود.
 تغییر چمن استادیوم: چمن استادیوم ها به طور کلی دست خوش تغییرات شده و با حرکت بازیکنان روی آن و با تکل و سر خوردن آنها چمن بازی نیز تغییراتی خواهد داشت.
 وضعیت آب و هوایی: بارش باران در بازی به صورتی است که قطرات کاملا هنگام برخورد به زمین متلاشی می شوند و همچنین تابش نور آفتاب و ریزش برف نیز کاملا طبیعی تر به نظر می رسد.
 ستادیوم های پویا: در Fifa 14 شاهد یک رشد بسیار خوب در امر استادیوم ها بودیم اما در Fifa 15 شور و اشتیاق طرفداران بسیار پویا و طبیعی تر شده است.
 احساسات متقابل میان بازیکنان: در بازی می توانید هنگام برخوردهای شدید با بازیکن حریف درگیر شوید ، به طور کلی بیش از 600 واکنش جدید بازیکنان نسبت به هم تیمی های خود در بازی وجود دارد.
 سیستم تکل بهبود یافته: در سری قبلی شاهد بودید که در برخی مواقع تکل می زنید اما داور به اشتباه پنالتی اعلام می کرد ، Fifa 15 راه حل جدیدی را با بهبود سیستم تکل در بازی ارائه داده که اینگونه مشکلات را تا حدود بسیار چشم گیری پوشش داده است.
 طراحی چهره فوق العاده: به لطف موتور جدید در بازی چهره بازیکنان به شکل حیرت انگیزی طراحی شده که تا واقعیت فاصله ناچیزی دارد.